עבודה חוקית בחו"ל, יש דבר כזה?

אז קודם כל נענה על השאלה: כן, בהחלט. עבודה חוקית בחו"ל, גם אם אתם בעלי דרכון ישראלי בלבד היא אפשרית במדינות שונות ובדרכים שונות, כל מדינה והדרכים שהיא מאפשרת והדלתות שהיא פותחת לכם שהן בהתאם לצרכים שלה ולתועלת שהיא יכולה להפיק מכך. חיפוש עבודה בחו"ל, במיוחד בצורה חוקית נראה כסבך של בירוקרטיה. האמת שאם באים ממוקדים ויודעים מה רוצים, אפשר למצוא עבודה חוקית.

תאילנד- אחרי בטן גב אפשר גם לעבוד

הכסף שעמד לרשותכם בטיול לתאילנד עומד להיגמר? אתם מרגישים שלגמרי לא מיציתם את החיים במדינה הקסומה ואתם רוצים לצלול לעומקים שלה מעבר לשהות שלכם כתיירים? ניתן למצוא בקלות יחסית עבודה חוקית בתאילנד. עם זאת, ישנם סוגי עבודות המיועדות לתאילנדים בלבד ולידן תראו שכתוב Thai National . כך אתם יודעים שעבודות אלה הן מחוץ לתחום. עבודות אחרות לעומת זאת המיועדות למערביים התאילנדים יספקו בשמחה. יש צורך להנפקת ויזת עבודה, הליך שלוקח כשבוע וגם להאריך את ויזת השהיה. התאילנדים, כמו בסיטואציות רבות, יעזרו לכם בעניין ויקלו. אם שאלתם את עצמכם איך מוצאים עבודה בחו"ל שהיא לא מכירות, בתאילנד בהחלט תקבלו תשובה. ניתן לעבוד כמורים לאנגלית בבתי ספר לאחר שעברתם מבחן באנגלית TEFL . ניתן לעבוד כמתכנתים, כמורים לצלילה ועוד, וזאת מבלי לדעת תאית.

סינגפור- לעבוד עם הרבה איכות חיים

האי סינגפור מושך אליו רבים בגלל איכות החיים שבו, הניקיון והשלווה. על מנת למצוא עבודה חוקית בסינגפור יש לקבל ויזת עבודה. בסינגפור, כמו במדינות שונות ורבות, ישנם סוגים שונים של ויזת עבודה בהתאם למומחיות, כישורים וגם מצב כלכלי. כך, למומחים בעלי שם בתחום מסוים או אנשים אמידים המעוניינים להשקיע ולפתוח עסקים ישנן זכויות רבות יותר במסגרת ויזת העבודה שלהם מאנשים המחפשים עבודה זמנית ואקראית. המעסיק אצלו אתם אמורים לעבוד אחראי להשגת קבלת הויזה עבורכם או לפחות לקידום וזירוז התהליך.

עבודה ב"שפיץ " של אפריקה

מדינה אחרת שמושכת אליה לא מעט אנשים היא דרום אפריקה, מדינה המשלבת טבע ופראיות עם מודרניות ומערביות. עבודה חוקית בדרום אפריקה שיש לה ביקוש רב וקיימת התלהבות רבה ממנה היא עבודת העגלות, שבארה"ב כבר שבעים ממנה. כאן עוד קיימת התלהבות, מה הופך את העבודה למהנה ורווחית יותר. מומלץ לחפש את העבודה דרך חברה שדואגת לכל האישורים הנדרשים ועושה הכל באופן חוקי.

דרכים נוספות למצוא עבודה חוקית בחו"ל

דרך נוספת למציאת עבודה חוקית בחו"ל שתהיה גם מעניינת ומספקת היא עבודה בשליחות המדינה. עבודה מוכרת בקטגוריה זו היא שליחות מטעם הסוכנות היהודית למדינות שונות, בהן עובדים בקהילה יהודית כלשהי, מלמדים עברית ובכלל מביאים מתרבותה של ישראל. עם זאת, ישנן עבודות נוספות. ישנם העובדים בשירות המדינה בתחומים טכנולוגיים, מדע ומחקר, רפואה וכמובן דיפלומטיה. ישנה גם אפשרות שמביאה אתכם בכל פעם למקום אחר: עבודה בספינות נופש- באבטחה, בידור או כאנשי צוות וכמובן גם עבודה בתור דיילים במטוסים.

רוצים לשלב בין טיול במדינה אקזוטית לבין חיים ועבודה בה? לא ממש יודעים מאיפה להתחיל לגבי אישורים ובירוקרטיה? אנו בחברת visa123 נסייע לכם בכל הקשור להנפקת האישורים בכל מדינה שבה תרצו לעבוד

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יצירת קשר
דילוג לתוכן
דילוג לתוכן